Music !





STORY
Segman Pencarian Bloglist Disember 2013 !
24 November 2013 • 23:45 • 0 comments

Hai awak ! Whoaaaaa what's this . Hehehe tadi ayu terasa nak join segmen ni lepas stalk blog Cik Athirah kita . Segmen ni terbuka untuk semua blogger , so moh ler berjemaah . Untuk join , awak semua boleh ler click banner comel di atas dan baca syarat-syarat yang disertakan di entry ye . Have a nice day , toodles ~


Future ♥
DISCLAIMER ;

Hey there silent readers , I'm Ayu . Thanks for stepping onto my Site .
I will be talking about my sweet life stories here.
My diary will be on your left. Enjoy!

LEAVE ME YOUR FOOTPRINTS ;

"

THE BOX OF LIFE JOURNEY ;

FOLLOW DASHBOARD

>> Secured my first job
date : 2020
at: 2.22 am


>> Graduated degree!
date : Dec 2019
at: 3.00 pm


>> Bachelor of Finance (Hons.)
date : Oct 2017
at: 12.15 pm


>> Vice Chancellor's Award
date : 8 Aug 2018
at:9.14 pm


>> Diploma in Finance
date : May 2015
at: 10.16 pm


>> Done well in SPM!
date: 2015
at: 12.09 pm


CATCH UP MY ENTRIES ;